اس بی معرفتی

اس بی معرفتی

وقتی برگ های پاییز رو زیر پات له می کنی یادت باشه روزی بهت نفس هدیه می کردن
بی معرفت
.
.
.
.
اس ام اس زیبا بی معرفتی خنده دار
یک جام پر از شراب دستت باشد ، تا حال من خراب دستت باشد

این چندمین پیامک است ندادی ، پاسخ ای دوست فقط حساب دستت باشد
.
.
.
.
بی معرفتی اس ام اس
به خیال کدامین آرزو ، صفای با تو بودن را از ما گرفتی ای بی معرفت
.
.
.
.
اس ام اس بی معرفتی
مرسی خوبم شما خوبی؟ چه عجب یادی از ما کردی.

.

.

طرح شرمنده کردن دوستان بی معرفت
.
.
.
.
اس ام اس معرفتی
به لطف بی معرفتی دوستان فهمیدم معرفت گنجینه ای است که اگه انسان نداشته باشه انگارهیچ چیز ندارد
.
.
.
.
اس ام اس بی معرفتی
در رفاقت با وفا بودن شرط مردانگیست ، ورنه با یک استخوان صد سگ رفیقت میشوند
.
.
.
.
اس ام اس بی معرفتی جدید
سلام ای بی وفا ای بی مروت

سلام ای ساز گیتار محبت

سلام کردم نگی تو بی وفایی

وگرنه ما که عاشقیم بی مروت !
.
.
.
.
اس ام اس بی معرفتی 92
خوب رویان جهان رحم ندارد دلشان
باید از جان گذرد هر که شود عاشقشان
روز اول که سرشتند به گل پیکرشان
سنگی اندر گلشان بود همان شد دلشان
.
.
.
.
اس ام اس بی معرفتی زیبا جدید 92
میان دست من و تو هزار فرسنگ است

غریب مانده دلم بی وفا دلم تنگ است

سراغ چشم ترم را چرا نمی گیری

مگر جنس دل نازک تو از سنگ است
.
.
.
.
اس ام اس بی معرفتی 2013
طلوع بی شمار معرفت باش
به شهری که رسومش بی وفائیست
سرم سرگرم تصویر تو گشته
به آن حدی که اسمش بی نوائیست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 آبان 1394برچسب:, ] [ 17:45 ] [ میلاد ]
[ ]